یه مشت ترانه

تو فاز ادبیات و شعر و ادب فارسی و...

یه مشت ترانه

تو فاز ادبیات و شعر و ادب فارسی و...

مواریچ

میدونستنم ک همیشه تو بودی همه نیازم//اینم میدونم ک باید با نبودت توی تنهایی بسازم$$ولی اینجاشو ندیدم ک همش میشه عذاب//اون دلی ک مال تو بود و نمیخام ک ببازم$$ولی افسوس چ فایده شاید//این دل دیگه هرگز مال هیچ کسی نشه$$ولی بازم میدونه تنهایی واسش کس نمیشه//تویی ک تموم عمرش بودی پیشش مثل شیشه$$دلتو تموم جونتون برای هم بوده//همیشه اینو میگفت برای تنهایی زوده$$چجوری دووم بیاری چجوری دووم بیارم//ولی من هیچوقت نمیگم ک جدایی ازکی بوده$$شایدم ترسم اینه عذاب وجدانم بیاد//بگیره خرخرمو بگه خودت دادی ب باد$$مگه تو خودت نبودی ک برای بیکسیت نقشه کشیدی//بسه پس غصه بخور غصه بخور خیلی زیاد$$شایدم من میتونستم ک نذارم همه چی تموم بشه//حس دوست داشتنمون یه روز همش حروم بشه$$شایدم عشق زلالت اخرش دلم رو زد//تویی ک ساخته بودی باهمه جونت خوب وبد$$وقتی ک یادم میارم ک چی بینمون گذشت//بد بودم تو بد بودی ازخیلیاش میشه گذشت$$دلم اشوب میشه بدون من چ میکنه//کی میاد غصه هاشو برادلش نصف کنه$$شادیاشو با همون قسمت کنه//جوجه گفتن رو براش تبدیل به نفرت کنه$$گفته بودم ک برا من سخت نیستو میگذره//ولی اونوقت ندونستم چجور از یادم بره$$حالا میبینم مواریچ ب مغزم حمله کردن¢¢میگن فکرشو نکن دنیا محل گذره$$بهشون میگم شما چی میدونید از دل من//کل کارتون شده خوردن باغ مغز من¢¢شایدم باید بذارم بخورن//ک دیگه چیزی ازت نمونه توی فکر من$$ولی خوردنو دیدم هنوز تو توی دلمی//فکر نمیکردم اونا بهم بگن ک گلمی$$شاید از خوردن مغزم سیر شدن//دارن نقشه نفوذ دل من رو میکشن$$بهشون بگو نرید توی دلش//اخه اینجوری تموم من رو یکجا میکشن$$اخه این دل باهمه خاطره ی خوب و بدش//داره حبس میکشه ازجرم حبس ابدش$$دیگه وراجی بسه همه اش تقصیر منه//تو تنت رخت سفیدو عشق تو تو کفنه$$بیاو نذار بمیرم میبینی چطوراسیرم/اخه توچجوردلت میاد بری،من میمیرم$$گفته بودم ک چقدر حافظه پیش تو ضعیفه//من شکوندم دلتو اون دلی ک خیلی نحیفه$$پس دیگه حرفی ندارم منو راحت ببراز یاد(اگه میتونی)//چون خودم کردم ک بر من لعنتش بادy@$
نظرات 1 + ارسال نظر
رویاوزارتی شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ http://roya72z.blogfa.com

سلام
ممنون که به من سر زدید
همه ترانه هاتونو می خونم و میام نظرم رو می گم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد